Szolgáltatások

Állapotfelmérés

Első alkalommal egy mozgásszervi állapotfelmérésen vesz részt a hozzánk érkező páciens. Mely során egy részletes anamnézisfelvételt követően vizsgálom meg a pácienst. A fájdalom jellegéből adódóan differenciálom a tüneteket különféle mozgásszervi tesztekkel, mozgásvizsgálattal és ezek tudtában állítom fel a mozgásszervi diagnózist, amin a további terápia alapul. A vizsgálat során a fájdalom okát keressük, hogy annak megszüntetésével érjük el a gyógyulást. Az állapotfelmérés alkalmával a korábban készült képalkotók/leletek kiértékelése, megbeszélésére is sor kerül, ha a páciens rendelkezik ilyennel. Az alkalom végén a kezelési terv ismertetése következik, melyben a páciens terápiás célja, mint fájdalomcsillapítás vagy mozgékonyság, újbóli sportolás is szerepelnek. A terápia emiatt egyéni és páciensorientált.

Gyógytorna

A gyógytornára egyfajta edzésként tekinthetünk, célja pedig a kevésbé látható, de a helyes testtartás szempontjából rendkívül fontos izomcsoportok erősítése. Akár műtét utáni rehabilitációról van szó, akár valamilyen ortopédiai problémáról, a gyógytorna a megfelelő funkció visszaállításának és a fájdalom csillapításának alappillére. Foglalkozásaim során számtalan speciális terápiás módszert használok, melynek segítségével igazán gyors megoldást érhetünk el.

Speciális területek: Stabilizációs gerinc torna, sportrehabilitáció

Manuálterápia

A legfontosabb, hogy nem egyenlő a csontkovácsolással!

A manuálterápia egy kézzel végzett diagnosztikus módszer és kezelés is egyben. A kezelések során a lágyrészek lazításával, izmok kezelésével indulunk, és szükség esetén az ízületek mobilizációja is a terápia részét képezi. Manuálterápiával javítjuk a kötőszövet és izmok állapotát, az ízületi felszínek helyes érintkezését, ezáltal támogatjuk az ízületek keringését és a porcok tápláltságát is. A módszer segítségével gyorsan csillapíthatóak a fájdalmak, növelhető a mozgástartomány, de a teljes megoldást az aktív terápia fogja elhozni!